Tuesday, July 13, 2010


BAU3!!!

Aku BAU!!! AKU BAU!! AKU BAU!!!
Then aku tertanya kat mane aku penah bau tu!!
haish!xingt la......
aku cube ingt lg.....ingt lg...dan ingt lg!!
akhirnye aku ingt jugak!!perfume yg die bg!!!
rindunye kat bau tu....
walaupun bau die agak2 kasar aku tetap suke...
sbb...org bg..free kan...huhu....

xsure jenama perfume tu....
kalo boleh nak bau lg...nk pakai lg...
tp sume tu kenangan....:(
tp xpe..
kenangan yg sukar dilupakan adalah perlu dalam hidup supaya hidup ade warnanya yg tersendiri.... :))

semoga kenangan ini sentiasa di fikiran hua n ana!!!hehehe
selamat belajar bahasa arab!
masaalqhair!!!jwbnye...
masaaannur!!hehe
(selamat petang)

Sunday, July 11, 2010

DILEMA CINTA -UNGU

seberapa salahkah diriku
hingga kau sakiti aku begitu menusukku
inikah cara membalas
aku yang slalu ada saat kau terluka

seberapa hinanya diriku
hingga kau ludahi semua yang ku beri untukmu
tak ada satupun perasaan
yang mampu membuatku begitu terluka

namun ku terlanjur mencintai dirimu
terlambat bagiku pergi darimu
begitu terlalu indah perasaan itu
tak mudah untukku jauh darimu

telah kucoba segala cara
tuk bahagiakan kamu merebut hatimu
namun tak semudah yang ku bayangkan
bila kau tak inginkan ku tuk disisimu

tak pernah kurasakan sebelumnya
menginginkan dirinya hingga ku tak kuasa
meyakini hatiku bahwa ku mampu berlalu

Friday, July 9, 2010

salam.....to all of u...dh lame kan aku xmenyibukkan diri aku menulis di sini...becoz im having a good day...
alhamdulillah bcoz otak ni x messy sgt ngan mende2 yg xpatut de dlm otak ni...huhu...first week dh dpt banyak2 asgment..huhu...but still not doing one of them..haha...sory sir n madam...ill o it afta dis yeah... :) ...emm...dis sem xbez sgt coz have to separate wif my all gud frenz..xleh nk memekak lg dlm kls as usually...miss dat time..but still have da time to memekak at kolej anggerik..hehe..still have time to lepak sesame, mkn sesame n sewaktu dengannya..tp yg xbeznye dis sem bile bermasam muka ngan sum1...really hate that..but....i dun noe wat to do la...let bygone be bygone..but when sudah terhiris sudah tentula terasa pedihnya kan....

nape nk jd mcm org len...nape kna jd sum1 yg begitu annoying! plz la jd mcm dulu blk...xkemana pon la ngn perangai tu...hmm....have a bez frens in same sex is da bes than boys i think...kite leh tgk de changes..truk...truk sgt2...dh jd cam xbez la bile msam2 cmtu..dh x as sweet as candies dah..huhu...btw, lantak die la ngan idop baru die...yg penting aku bhgia ngan hidup aku skang ni..huhu

now....aku dh bhgia dengan hidup aku beside him....sgt memahami diri aku yg kerdil ni...yg kdg2 menyakitkan ati die...so sorry to HIM....hope dis is my last serious relationship....no more..tired with all dat...to x besfren, glad to hear ur gud news...congrates! hope ur life berbunga2 n berwarna warni afta dis....jgn tension2....be a gud person n dun forget me at all...still remember our gud moment..remember that.... :)


finally.....im at uitm shah alam.....new environment..new frenz....and everything are new....
hmmm.....talking bout new environment..act, theres nothing change than uitm perak last year...i still have to do da same thing..walking to class....ouch!so tired to climb da 'BUKIT'...only god knows how tired am i...huhu...btw, thanks to Allah coz giving me dis opportunity to further my study...n to all my frenz who did not further their stdy, i will miss our special moment especially when we're having good time together...love u all....

Sunday, May 23, 2010

TIADA KATA UTK DICORETKAN...


Emm........xtau nk ckp ape....one day aku dh decide xkan jmp die lg...but aku jmp jugak..y??ntahla...tetiba jer aku wat kptsn cmtu kan...tp bila dh jmp kat ctu jela jmp...pastu kitorg dh xde contact cam dulu lg..huhu..agak merindui...tapi bertahan kerna kau bukan milikku.....kalo korg ingt aku pnh cte yg aku ade admire someone....tetibe td aku de jmp die la...hehe..aku ngan kwn2 aku..upenye die knl ngan kwn aku tu..plik jugak...xpnh skol skali tp knl..hmm..keciknyer dunia...n surprising me die dh tembam..hehe..but he is still looking nice....xsgka plak die knl aku kan??keh3...die ckp knl..ntahla..rsenye aku dh berubh spnuhnya dr skol dulu brbnding skang...btw tenkiu la coz knai saya..hehe....

Perkara yang paling menyakitkan ati aku td....geram seyh kat mamt tu...xreti ke nk tgor bek2...mood yg elok tetibe brubah jd geram....siot r lu mamat!!!!

haha...coretan kali ni simple n padat kan..heheh...tenkiu....