Saturday, October 16, 2010


KEBOSANAN!

16 oktober 2010..
aku rase tersangat la bohsan berada di bilik A3/109...
teramat la bohsan...
nak men tenet, masyaallahhhhh......
LEMBAB!!!
nk download pape sume xboleh..mmg rase nak marah...
nk kuar xde geng,xde kawan,xde bf...
serius tatau nk wtpe..
KEJE?
mmgla mals nk wat kalo weekend cmni...
even, skang ni dh stdy week pon mls blaja ag..
hak3....
siang aku g KFC
ngn zana..tu pon dh lewat coz zana pon rase lapa..
hari ni pecah rekod aku xjamah sebutir nasi..
wow!hahahaha
mkn ayam xsampi seketul, kenyang...
MEMBAZIR disitu ya....
hmmm.....
bila malam....
bohsan lagi!!!!
then, zana ajak g ICT ngan kengkawan die..
@ jiran2 bilik aku . .. :(",)
haha
ape lg?meronggeng la...hak3

... ...... ............. ................ ................... .................... ............... .................. .............. ...... ..
kat sane...
umat manusia terlalu la ramai n membuatkan aku begitu panas dan xde mud nk bergambar bebanyak (sbnrnya dh byk kali p )hehehe
tp amek la jugak beberapa keping...hehehe
smbil2 bergmbr, terjumpa kembar 'BUBU' pulak kat celah2 daun hijau....
hehehe...

so nak share la pic yg wat aku nye BOHSAN tu ilang (cket la...huhuhu)

ni die shot yg agak terbaek..hak3

(^_^)

geng sekolej.... (geng ke?)hehehe

xde umah ke nk duduk???

sahabat baek yang manis..... (",)

mari berposing.... :P

kembar BUBU la....hehehe

gembira bersama POKOK

NI POKOK AKU LA.... (zana kate)heheh
aku : nk jugak pokok ni...heheheh

6 comments:

asmaroro said...

wah bestnye dpt jalan2 to ict! i tak penah pegi lagi!

misrerama said...

hehehe..mai la shah alam ni....g ict......panas sbb lampu manyak sgt.....heheheh

azana said...

huhuhu... wess awat cerah semacam ja muka.. cerah sebab chy keimann ke chy lampu...

misrerama said...

hahaha...2 2 skali la....kui3

aein~farhana said...

huhu~~~bila pergi nih/???

misrerama said...

hahaha..last saturday...time bosan tahap cipan...kui3