Monday, September 20, 2010

~TERASA BOSAN~

SELAMAT HARI RAYA KE 10
xlewat g rasenye kalo nk wish hari raya kan.. :))
dh lame xsebokkan diri kat cni...
terlalu bosan wat aku jd rajen kat cni..
actually byk nye keje nak kene wat...
tp...MALAS.....mud aku skang ni ngantuk yg teramat sgt...
suasana dalam bilik ni terlalu panas..
mcm duk kat gurun sahara..huhu....
sgt pns!
hmm.....
wat to story yeah..:P ( broken english)
emm..lately byknye bende nak kene pk...
balik raya aku xpk pun sume ni..
tp skang ni bila dh nk sambung study ade je bende aku nk pk..
aku ingt kan mende yg messy ni dh xkan singgah kat aku lg..
tp it still happened la...
how to overcome dis??
i dun noe how...
i hurt sum1 feelings..
but...
i dun have 'niat' to do dat...
hope u understand la..
i'm not dat gud la as what u r imagine...
hopefully, die berbahagia la hendaknya...
akhir2 ni jugak byk problem yg singgh...
xlame g my beday..
kejap je dh 21 years old!
cepatnye nk jd tua kan!
huhu..
emm..entry kali ni byk sgt la cmpur aduk..
sbbnye xde idea plus kepala n mata yg mengantuk tahap gaban!
haish!
actually, kepala n hati tgh pk sumthing yg sukarrrrr....
sad3........ :((

No comments: