Sunday, December 11, 2011

Makan

Saya kuat makan 
hari-hari perut saya dengan pantasnya minta diisikan
sekejap-sekejap lapar
sekejap-sekejap lapar
apekah tanda ini semua?
adakah ini petanda saya akan gemuk semula ?
oh tidakkkk
rugilah baju-baju tak dapat pakai lagi
tapi tapi tapi
tak dapat nak tahan perut yang berdondang sayang
macam mana ni
T_T

adakah ini kerana faktor hati yang telah berbunga kembali?
hahahaha
saya pon tak pasti akan jawapanyya
ohhhhh
tolonglah perot
saya tak mahu gemok

tiba-tiba teringat
time makan hati dulu
aku kurang makan
sebab tu la kot aku jd kurus sikit
mungkinla mungkin jugak la
haishhh
ntahla
tapi tapi tapi
tak nak gemukkkkkkkk
=(

Kawan-kawan
jangan ajak saya makan 
tau?
makan separuh nasi sehari pon okay la
tapi jangan ajak makan benda lain 
tau tau tau??

p/s : macam boleh je kan? dah la keje part time kat coffe house. memang xboleh nak kawal hawa nafsu la kan
haish !

expression muka pon dah macam tu.
macam mana nak kawal makan
urggghhh !
XD

2 comments:

cik najah said...

meh.. meh.. bagi qlah mkn sis punye.. hihi ;D

P/S:JYEAH !

misrerama said...

hehehehe...... meh cni qila. kita share semua! =p