Thursday, February 17, 2011

PENGUMUMAN

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera
salam satu malaysia
:)

beta di sini
eh3 clap
saya selaku misrerama
juga c bulat
di  sini
ingn mengumumkan
kepada
insan2 yang rase2
xsuke
jelik
benci
meluat
n
xselesa 
dgn belog ini
anda boleh tinggalkan belog ini
n delete history anda
bahawa anda pernah melawat ini belog
oke?
saya sama sekali tidak pernah memaksa anda datang ke sini
n melawat pon
sbb sy bukan suke sgt publisity murahan
kalo xsuke
anda dengan sukacitanya
diminta menutup 
close
n sewaktu dengannya
sy tidak pernah nak kesah
atau apa2 sajalah
kerana tujuan saya berbelog
bukan utk mencari publisiti
tetapi utk mencari ketenangan di hati
dapat x apa yg saya cube smpaikan?

xkesahla
setiap entry aku tu merapu merapi ke
terbaek ke
yg penting
aku xpenah mintak @ merayu2 kat 'hampa'
supaya dtg menjengah di sini
saya tidak pernah melakukan itu yer
sila paham

sungguhpon belog saya ini menjengkelkan hati anda
saya tidak pernah pon mengganggu urusan peribadi anda
saya banyk lagi nk tulih ni
tp saya rasa itu semua tidak berguna ya
sbb anda bukan paham
anda adalah org yang hanya tau terjah sahaja
tanpa memikirkan apa tjuan saya mengarang di sini
ya!
saya sgt panas hati sekarang
oleh itu,
silalah jgn bermuka muki nak tgur saya
kunun2 belog saya ini bes oke?
sbb saya
mmg
PANAS HATI

oke..
dah sejuk dh..
heeee

:: saya sedey tau :(  ::

sekian dr saya : c bulattt

14 comments:

azana said...

awat ni piqa... sapo plak cakap x suka blog ang ni... meh aku peluku pale die...hehe

azana said...

eh...jap2.. cantik gambaq ang yg sedey 2.. da cam patung aku nengok nye...

Aduka said...

stakat ni xde ase benci2 meluat2 lg..
cuma bz je x terjenguk blog c bulat ni.. hihihihi..
=P

gaung said...

misrerama..jangan panas hati. senyum senyum senyum yar..

misrerama said...

zana : tu la..geram aih aku....suka hati aku la kan aku nak watpe pon...sebuk ja..mencik ah..
kalo hang nak tau gambaq ni di candid oleh safuan..hahahahaha

misrerama said...

aduka : hehehe..thanks..kalo meluat jangan mai lagi na..takut tambah meluat...hehehehe

misrerama said...

aduka : hehehe..thanks..kalo meluat jangan mai lagi na..takut tambah meluat...hehehehe

misrerama said...

gaung : saya sedang senyum dan bergembira ni..heheheh

anas ashaari said...

lek r sista...
hehehehe...
cik bulat..
kiter xley kontrol org...biarkan
ajer..

misrerama said...

anas : yola...sy tengh control kmrahan la ni...nk control cun xleh la plak sbb mmg xcun.hahaha

Aduka said...

haishhh.. xde laahhhh..

misrerama said...

hehehe..aduka2

anas ashaari said...

ngeee....
lalalalalalala...
yo la tuh

misrerama said...

anas : :))