Friday, August 5, 2011

Nyanyuk kah aku?

ASSALAMUALAIKUM
salam hari jumaat
penghulu segala hari
=)

Tadi...
kat dapo
cuci2 pinggan mangkuk
periuk2 belanga
tetiba boleh terfikir
ape gambar profile yang aku buat utk muka buku aku?
serius aku xingt!
padahal baru je 5 minit aku tinggalkan muka buku tu!
nyanyuk ke aku!
aku cuba ingat cuba ingat dan cuba ingat lagi buat ke sekian kalinya
namun aku gagal
=(
dengan sepantas kilatnya
lepas abeh je aku basuh semua
aku pegi tgk kat laptop
gamba ape
laaaaaaaa
gambar pegang payung merah
padahal aku dh 2 3 hari xtuka pofile picture
cmne aku buleh lupa!
mesti semut selalu curi2 masuk ke dalam hidangan makanan dan minuman aku
sampai aku xsedar dah terus menelan mereka hidup2 atau mati2
gulllppppp!
mintak dijauhkan
ohooooii
kenapa aku suka lupa!


sebenarnya nk upload gamba yang dijadikan profile pic tu.
tp line macam ape tah!
ssh bebenor nak upload
saba saba saba
puasa
oke.
till meet again
=)

5 comments:

sifu im said...

len kli lps mkn semut, mkn pulak kerengga..baru cpt ingat..haha

azana said...

hahaha...lawok la mu ni qa...

tp aku pom sokmo pelupa gak...aduyaiii

misrerama said...

sifu im : kerengga xdak kat umah.xkn nk p crkat pokok.hahhaha

zana : tu la...adoi.....nyanyuk3

amry said...

fiqaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......................long time no seeeeeeeeeee.....rindu uuuu.....u sihat ker.....?? sorry laa i bbbbz kkk... (Sila bayangkan gaya lelaki lembut :P)

den pon peupa gak..huhu

misrerama said...

amry : hahaha...so gediks u noe.hahaha...elok ler tu gaya laki lembut.kalo gaya laki kasar cmne la eh.hik3