Friday, September 30, 2011

eyes

ASSALAM
kami ada dua mata
dua mata kami dibantu dengan dua lagi mata
kami gembira walaupun sifat kami begini
Allah temukan aku dengan sahabat yang baik
walaupun kadangkala kami xsependapat
xsehaluan xsama citarasa xsama bentuk xsama rupa
tapi kami dikurniakan hati untuk mengasihi dan menyayangi sesama kami
tidak lebih tidak kurang
sebagai 'sahabat baik'
saya gembira dia adalah kawan saya
kerana dia terlalu memahami dan menjadi pendengar setia
(mungkin pening n nk muntah loya asek dgr aku bercerita =p)

kini, kami sama
walaupun dia bujur aku bulat
heeee
 (^_6)


Lihat, kami ada bantuan spek yang cantik dan versatile ! 
hahahaha
OVER 
x x x 
spek kami sederhana saja
cukuplah membantu penglihatan mata
=))

(cantik kan kawan sy? shhyyy. jgn gtau dia.nt dia marah sama saya =P )

6 comments:

qlah said...

macam kembar je qlah tengok , hehe . ;D

misrerama said...

hehehe. xde kembar. di lonjong akak bulat. hihihih

azana said...

hahaha..buat aku tergelak kecik je baca ko punyer post ni...

hye bulat!!!!

misrerama said...

kecik je kau nk gelak? aku ingt terbahak2 dah. hahaahha

azana said...

x elok gelak besau2... hahahaha

misrerama said...

ye ye r kau. padahal semalam gelak xingt dunia.hahaha