Thursday, September 22, 2011

Meninggalkan

assalamualaikum w.b.t
i have one day left !
 ini serius okay?
i will leave my sweet 21 years old about 24 hours or maybe less! 
yess!
please believe this !
am i becoming older than u guys?
T_T

masa berlalu dengan begitu pantas
itu tanda-tanda kiamat dah dekat
sesuatu perlu dilakukan
supaya aku menggunakan setiap tahun yang diberikan dengan baik dan sempurna

di kesempatan ini
aku menadah tangan ke hadrat Ilalhi kerna dengan limpah kurnianya
aku masih diberi nafas yang baru setiap hari
untuk menjalankan segala aktiviti harianku
Ya ALLAH aku memohon padamu
KAU permudahkanlah segala urusanku
kerna aku tahu
hanya ENGKAU yang Maha Mengetahui
apa yang terbaik buat hamba-Mu yang kerdil lagi hina ini
aku mohon padamu
Kau berikanlah yang terbaik buat aku, keluargaku juga teman-teman seagamaku
Amin Ya-Allah
amin ya rabbal alamin

Hepy advance beday Norshafiqa Hazwani Abdul Aziz !
=)

4 comments:

Aduka said...

slmt hari lahir.
smoga Allah anugerahkan kesejahteraan n kegembiraan kpd kamu.
aamiinnnn..

misrerama said...

amin amin amin. terima kasih aduka ;)

cik najah said...

akak yayang...

selamat hari lahir ye .
moga dimurahlan rezeki , dipanjangkan umur dan dilindungi Allah .

qlah tak de hadiah nak bagi . akak tak bagitau awal2.. T_T

cayam akak <3

misrerama said...

hehehe. tenkiu qila sayang. dh wish ni kira oke dah tau. tenkiu so much darling ;)