Monday, January 16, 2012

Kekal

Kebelakangan ini aku asyik lapar lapar lapar dan lapar
tak tahu bila masanya perut ini akan berhenti minta diisi
orang kata kalau kita tengah belajar memerah otak dan tenaga
memang kita akan cepat lapar
ye ke?
kadang-kadang aku percaya 
kadang-kadang tak
sebab?
sebab kadang-kadang masa lapar aku xde pulak tengah belajar
ha ha ha 

Risau sangat dengan bentuk badan yang sudah tidak selangsing 4 bulan bercuti dahulu
Tapi tadi timbang
berat masih kekal
malah lebih ringan berbanding sebelum cuti 4 bulan dahulu
heee
tarik nafas lega sekejap
tapi masih risau sebab dalam masa 4 bulan belajar ni
berat sy dh kembali ke angka 5_
sdeynyaaaaa
nanti saya nampak lebih gemuk berbanding Mr.sugar busy
tak aci lah macam ni
T_T
takpe
i will make sure
dia panggil aku dengan c 'kurus' pasni
banyak kali dia sebut
jadilah satu doa untuk aku kurus
yipppe!
:D

perasan atau tidak?
aku asyik buat entry pasal berat badan
bosannya !
tapi ini mungkin sebab aku terlalu CONCERN dengan perubahan fizikal aku
kot?
=p

saya nampak kurus kan dalam gambar ni?
baek cakap ya!
>,<"
(abaikan bentuk muka yang memang berbentuk bola sepak)

Bila tengok gambar ni
teringat komen-komen di muka buku
ada yang cakap
1) eh, aku tgk muka kau mcm CHIMPAN_ _ (sampai hati T_T )
2) eh, gambar ni xcomel pon
3) kau nampak kurus, kau makan hati eh?
4) mama sampaikan pesanan pada kakak cakap
' nampak mcm orang kerdil plus xcomel sbb muka kembung nampak urat-urat'
(oh mama, sampai hati tau.sobsobsob)

p/s :aku xkisah pon semua komen tu sebab motif gambar hanya nak bagitau yang aku nampak KURUS
hahah.oke bye !




2 comments:

qlah said...

tak gemuk la kakak syg..

dah kururs dah . tu . mantainkan je :)

misrerama said...

hehehe. qila, akak dh abeh paper ! yeyayyyyy ! =)