Thursday, June 16, 2011

Jangan Kerana Mulut Badan Binasa

jangan kerana mulut badan binasa.......hentikanlah kerja memporak perandakan manusia yang lain. terutamanya manusia yang tidak pernah membuat onar atau mengganggu sedikit pon kehidupan anda.jika anda tidak berbahagia dengan hidup anda sekarang, kenapa manusia dan perhubungan lain yang dijadikan medan untuk anda melepaskan sifat hasad dengki itu dan adakah anda hanya akan gembira jika melihat orang lain itu juga tidak bahagia?

come on la guys
i never ever disturb ur life
y do u come into our best frenship and ruin everything
i love them as my family
and u r like my enemy right now

kalo malaysia xde undang2
dah lama aku suh orang p potong lidah kau
(kalo ikut hati yang tengah geram)
apa masalah kau sebenarnya
sakit hati sangat kah melihat kebahagiaan orang lain
kalo kau susah nak cari kebahagiaan
aku rasa mungkin sebab ni la
sebab ko banyak sangat sifat mazmumah dalam diri
benci benci benci

hanya dapat khabaran ini tadi 
padahala dah terjadi berbulan2 yang lalu
kalo aku dh tau dr awl
mungkin benda ni boleh diperbaiki
tp skang ni mcm dh terlambat
no wonder la my close frens
dh xlayan aku macam dulu
mcm nak xnk ja
sangat kasihan kepada diri sendiri
T_T

aku telah kehilangan kata madah pujangga pada malam ini
disebabkan perbuatan kau
yang nampak sangat tak sayang lidah
xsayang semuanya
semoga lidah kau cepat2 kena kerat
sbb malaysia xde hukum hudud

Ya Allah
kau jadikanlah hubungan baik kami menjadi seperti dahulu

kepada yang berkenaan
saya memohon ampun dan maaf
andai perbuatan dan sikap saya tidak menyenangkan hati anda
sesungguhnya
bukan itu yang saya pinta
saya melakukannya demi kebaikan kita bersama
kalau lah semua ini boleh diulang semula
tidak ada satu pon yang akan aku rahsiakan dari kalian
sesungguhnya aku amat menyenangi dan menyayangi kalian
semoga kalian tetap menyayangi aku seperti waktu pertama kali kita bertemu
:((

No comments: