Friday, January 21, 2011

Day Out

urggghhhh!!!
mengeliat sat... :P
lenguh aih badan2 cek ni
xtau pasaipa
otot bertemu otot kot
xpon dh bersimpul
sbb byk sgt exercise
hehehehe

outing yang xdirancang
selalunye mende yg xdrncang tu slalu jd
nympah aku
huhuh
yg dirancang
selalunya xmau jd pulak
huhuhhu

kali ni bukan la kuar makan angin
atau sewaktu dengannya
tp hanyalah outing utk melarikan diri
dari kepanasan yang bakal
melanda uitm
selama satu hari
'elektrik xde smpi sehari'
mana boleh tahan
nak wat keje xleh
on9 xleh
sume pon xleh la
pendek kate
(alasan... :P )

balik2 kelas je malam tu
rumet ajak kuar
'piqa jum kuar'
aku berbelah bagi
nak ke x nk
nak ke xnk
hurm
mmandgkan ada tujuan
aku nk beli sumthing
aku pn kuar jugak la
kuar sampi lebam la org kate kali ni
huk3

first nyte,
kuar jenjalan g uptown danau kota
even dh byk kali pegi pon
aku still xleh ingt jalan
k.l ni jalan belit2 lah
even kite nmpk bangunan tu sblh kiter
tp still xjumpe die punye lorong nak masuk
haih
pelik!
:P
kejadian xdiingini berlaku selepas beberapa jam
mencari jalan keluar dr kesesatan
fuhh!!
memang mencabar jiwa dan ragalah org kata
hehee
aku dengn sedaya upayanya kali ni cube nk ingt jalan
ingt la satu 2 jalan
pastu lupe balik
haih
ape la daya otg kurg daya ingtn cam aku ni
:(
dah sampai
kreekkkk!!!
alamak!
ape tuh!huhu
seramnye...
parking cepat2
kuar n tgk
astagfirulah
dh calau balau dah bumper depan tu
huk3
duet bakal berterbangan lagi
huhuhuhu

salah sape ni?
salah jalan tu la
bertebing n dh rosak
lalu keluar dr landasannye
harap pihak yang terlibat baiki lah laluan tu supaya
kenderaan laen tidak terkena
bende yg same ngan kitorg
sedeyh betoi ...
:(
melayang rm .....
xmau gtau rm bape
huk3

oke
semalam berjalan tanpa arah tjuan
setelah uptown tutup kol 4
kami merayau2
makan2
n pegi duk kat
Bukit Ampang
tgk pemandangan KL la kunun
sejuknye pagi tu
mcm kat cameron!
hahaha
xde satu pon pic yg aku amek dr kamera aku
sbb kamera xde flash
so kalo amek pon xde gune sbb
hanya nmpk warna hitam
huhuhuhu
sedeyhnye
:(

after subuh
cr tempat nk joging
mmg giler
xtdo tp nk p joging
hahaha
semangat sungguh kengkawan aku ni kan
sekali ngan aku ter'join'
hehehe
besaq jugak
tasek ampang hilir tu haih
ponet den
ni yg smpi skang aku saket2 badan ni
al-maklumla dh lame xbersukan ni
:P
3 round kot
terer x?hehehehe

balik drp tu
g makan
hahaha
g makan
ish3
baru je buang kalori
aku tambah lebey lg kalori pastu
hehe
makan roti canai sardin
nyummy!
dengan milo ais
kirelah sndrik bape byk kalori aku amek utk pg tu sahaja yer
:P

pastu
amek kesmptan melelpkan mata 2 jam
mandi2
n terus bergerak ke low yad
sbb kawan aku nk cr rem
nk upgrade katenye
nk bg laju sket
sng men FB
hehehe
mmg murah
2gb, kingston baru rm98
murah ke?
aku pon xtau
haha
sbb aku xreti bab2 ni
:P

setelah itu
berjalan2 di sungei wang
tgk baju murah2!!!
tp
satu pon aku xbeli
heheh
berjimat
(dalam hati meronta2 nak beli)
jejaka jejaka sekalian
silalah bermurah hati belnja saya baju2 tu
hehehehe
gatal plak kan
peace...! :P

selepas drp itu
mencari port makan
perut mendidih giler
minta diisi
terlupa utk menyuap sesuatu selepas bgn tdo
:P
g A&W
makan burger fortune
rase lebey kurg ngan prosperity jer
sbb ade blackpaper
fries die sodap!garing..
nyum3...lazatnye...heheh
yg paling lazat adalah FLOAT
hehee
siap beli 2 lagi
satu minum time mkan
satu time jalan kuar dr A&W
hehehe
nampak x sikap tamak tu?
hehehe
jelas terpancar kan
maklumla
saya kan hantu air
:P

selepas itu
menonton wayang di time square
manusia banyaknye
kan bagus kalo manusia banyak cmtu
time semayang 5 waktu kat masjid2
haih
duniawi
(insaf2 la c bulattt)
nk tgk cte KHURAFAT
full
xpe
tgk hantu kak limah balik kg
hampir full
duk seat paling depan
kuar je
kepala hampir teleng
lenguh bangat seyh
:(

oke lepas tu
bergerak pantas utk pulang
naek kereta
semoga ingat jalan
tp malangnye
sesat lg
huhuhu
perjalanan yg sepatutnya setengah jam
menjdi berjam2
:(
selepas itu
tiba di shah alam
cr umah penyewa kereta
sesat lagi
masa ada 15 minit
sebelum pintu pagar tutup
namun
gagal
setelah 12.01 baru jumpe umah
(anggaran waktu sahaja)
sedeyh!

penyewa bawak kami masuk dalam
sampai di pagar
turun jumpa pak cik hensem
tulis nama
sbb masuk lambat
first time sepnjang duk cni
:(
len kali janji xmo balik lwt lg
takut xdpt hostel lg
:((

smpi bilik around 12.30a.m
gosok gg, cuci muka n solat
lalu tdo
cukupla 24 jam lebeyh kami di luar.
:))

itu sahaja dari c bulatttt
sekian telima taceh!
::lepas jog.sory leya aku tau ko mesti marah aku letak gamba ni.heheh::
::baru beli.hehehe..selesa utk dipakai sewaktu berlari::
hehe
eee...pinknye kasut sape la tuh haih

::ouh, caye ponanye lari....huk3 ..kak eza ni senyum2 xreti penat ke?heheh::
::pas pnt lari, makang loti canai sardin, amek gamba ngan leya ::
::dah tenyanggg..buleh sengeh smpi telinga..heheh::
:: muke pas mandi.konon2 segar la tu..padahal eyeback dah mcm awan mendung::
baju ijau tudung purple
pelik di situ
maklumla
jd pelarian sat
xde umah nk dduk
pakai ape yg ade je
:P

papai evelibodi
time to sleep!!
zzzzzz..
bubye
buby
bub
bu
b
(tggla huruf b je, bulat dh tdo la tu...hehehe)




13 comments:

amry said...

memang berjalan sakan ni.. hehehehe

misrerama said...

hahha..tu la...tercabut lutut....heheh

kay yea said...

aiyoo..banyak nye berjalan ek?eh misrerame bljr mne neh? :D

misrerama said...

hehehe....study kat uitm shah alam.....kay yea kat mana?

Unknown said...

fair la....ko p jalan2...aku pn p jalan2... bezanya ko malam.. aku siang..

huhu...csntik kasut...pink u...

misrerama said...

iqa butterfly
worhehehe..ya la fair sgt kan..aku burung hantu..ko burung merpati...heheheheh
cntek?mau pinjam?hahaha

Aduka said...

amboi sakan nooooo..
berjalan ke sana ke mari..
tp cambest je..
nak ikot len kali bleh?
hahahaha..
=P

misrerama said...

hehehe..aduka aduka!boleh jer!!hehehe

Unknown said...

pergh kami yang baca ni pon da tercabut anak mata.. apa lagi cik bulat yang lalui.. haaving a great time with friends is the best part of life..

misrerama said...

GAUNG : hehe...mmg bes...balik tu baru rasa leteh...heheheh

Unknown said...

itu memang complete pakej tu. letih, lembik, lutut bengkok. kaki berdarah , mata airbag, senyum

misrerama said...

heheheh...complete set! :P

Unknown said...

sekali dengan installment..