Tuesday, January 18, 2011

GADIS BERKURUNG MERAH

Bila pakai baju kurung ni je, rumet aku mesti mencicit2 nyanyikan lagu’dia gadis berkurung merah, hatiku tergoda ter….’ Nyanyian wali band…hahaha..ni semua badi dr aku sbb slalu pasang lagu tu kat bilik..kesian leya…hak3…tp oke jugak sbb finally ko reti jugak la lagu melayu kan?hehehe

Semalam, zana, ajak testing power kamera die…aku kalo bab testing2 mmgla suke sbb kamera die kamera baru beb!hahaha..kamera ade 2 lcd siap buleh tgk muke kalo amek gambaq senirik!hebat x?bek ckp hebat..kalo x nnt blackout!hahahaha

Aku yg berpakaian serba merah ni pon amekla kesempatan yg diberikan untuk meretakkan kamera yg dah jemu tgk muke aku pure2 senyum!heeee….aku juga menggunakan kepakaran tanganku yg slalu Parkinson ni snap gambaq c zana tu..tp kan die dah warning jgn mandai2 nak letak gamba die kat blog !hahah..so xdapetlah den nak meletakkan gamba die..harap maaf, wahai rakan2 sbb tidak Berjaya menyaksikan kecantikan beliau…. :P

Ouh, tujuan saya menyediakan entry ini bukanlah kerana saya perasan cantek atau sewaktu dengannye..tp yg nk ditonjolkan di sini adalah, saya begitu TERUJA sekali melihat hasil kamera ini merakam gambar berbanding kamera ku yg cikai makai yg penah aku tempek hasilnya di entry sebelum ini…kalo anda nk ckp sy perasan, xsedar diri..itu anda punya sukalah sbb tidak ada niat riak di hati saya..cewah!hehee

Emm…bila usha2 gamba ni kan, teringat la pulak….kenangan zaman2 kecik dulu…. (diploma). Aku seblik dengn budak grafik lalu beliau telah meminta pertolongan aku menjadi model lip balm beliau…alamak!gua mana reti posing2 beb!die ckp xpe…pelishh…!huhu…aku pon cayaq lalu menolongnya….lalu hasil yg die dpat mestilah xbes kan!haha..sory mira sbb xdpt tulun jd model yg baek..tu je mampu…mekap pon dh cayaq time tu sebb panas sgt la tasek UTP aritu….huhuhuh

Yang paling aku geram, video itu telah tersebar…kurang asam!mmg jahat giler budak yang seludup video aku..satu kelas asek ejek aku ckp mulut kering nak pinjam lip balm la apa lah!huhuhu…sy terasa begitu BLUSHING!!saya tau saya xde bakat..tp jgnla berbuat begitu kepada saya.. L disebabkan saya ini adalah rumet kepada budak fakulti AD, sayalah yg menjadi mangsa keadaan.. (maz n mira, pqa ikhlas tulun..hehehe)..sya hanya mampu menolong dengan kudrat yang ada saja..kalo nk tolong financial tu sya pon berhutang..heeee

Oke abeh drp tu sy ditwarkan utk belakon..cewah2!!over jer ayatkan…hahaha..macam la filem first class!haha..sbnrnya saya hanyalah ditawarkan utk berlakon sebagai LECTURER yg Cengey @GARANG…ni adalah bertujuan utk menyerlahkan lagi malam ‘Planning nyte’ kitorg…huhuhu…malu lah nk upload vdeo tu….so korunk byangkan jela mcm mane aku beraksi garang mcm ‘singa betina kelaparan’…hehehehe

Naseb bek mlm dinner tu aku pakai mask, so xde sape yg cam aku…hahaha…SELAMAT…. J

Oleh itu, saya mmg tidak berani lagi utk menerima sebarang ajakan dr sesiapa kerana sya percaya bahawa saya tidak memiliki bakat komersial itu….. maaf kepada mereka… :P

Okelah…sekian saje dr si bulat yg berbaju merah hari ini…. J

::lihat, si gadis berbaju merah hanya mampu berdiri kaku::

::hanya mampu membengkokkan kaki n sengeh smpi nmpk gusi dengan bantuan tangga::

::lihat, teknik duduk pon si gadis berkurung merah masih belum mampu,sbb tgn die xtau cmne nk letak..haih::

::wat2 muka xbersalah mmgla pandai kat luar, tp dalam ni, si gadis terus GAGAL sebab gatal nk senyum::

.

.

sebenarnye saya suke amek gamba dr sisi, supaya muka saya xnmpk mcm bola...:(

tp kan dh zana degil jugak nak amek gambaq kot depan,ni la hasilnye..

BOOOLATTT!!

JANGAN SALAHKAN SAYA!!

SAYA GAGAL!

:(

::membulatkan diri smbil memohon maaf kepada zana kerana telah menghabiskan memory dalam kamera beliau.. :P ::




12 comments:

amry said...

aNAK SSSSAPA NI??!!! bULATNYER?? HOHOHO

Unknown said...

hahaha....piqa2...

ececey... model lip balm da kuar dengan berbaju merah..

nnt kite shooting len ek..haha

misrerama said...

erkk...anak pak cik ABDUL AZIZ n mak cik Hasnah...HAHAHAHA

misrerama said...

zana2......boleh2..next port kite adalah di BUKIT CERAKAH @ BROGA HILL???hahahahah

Unknown said...

broga hill.....aku nak p gak.... x kire

misrerama said...

hurey!!!mari menyewa kereta!cas batry byk2 sket!

kay yea said...

hi gadis berbaju merah yaw~~

misrerama said...

hye!hehehehe

Aduka said...

ceeewaaahhhhhhhh.. macam model majalah muslimah gituuwww..
=P

anas ashaari said...

yela...org da smbong skang

Unknown said...

merah nyer .. buleh pakai bju ni bt sambut CNY nie...jgn mare ehh

misrerama said...

aduka : ish3...mana ada....huhuhuhuh..malu aih ckp cmtu.. :P

anas : mane de sombunk..kan sy dh toleh stelah berfikir sape yg panggey sy aritu.. :P

gaung : hehehe...cny pakai ceongsam meh... :P