Monday, January 24, 2011

STUDIO

assalamualaikum
dan salam sejahtera
misrerama ucapkan kepada semua reader
same ade active reader or silent reader
hehehe
(bajet)

semoga semua sehat2 lah hendaknye yer :))
mendoakan yang terbaek utk org laen itu perkara yang baek bukan?
oleh itu marilah kita berbuat baek di pagi hari ini... :))
satu lagi cara utk dptkan pahala dgn senang adalah
kalo nmpk smpah pgi2 kat jalan tu kutip la n buang kat tmpt yg sepatutnya
dapat pahala!
senang kan nk buat pahala?
rajin ngn malas je yg bezakan kita sume
:)

okela
itu sahaja tazkirah utk arini
hehehe
'selamat beramal'

studio??kalo sebut pasal studio ape yg hampa suma tau pasai studio ni?
cuba habaq kat cek sat?
betoi ka x apa yg ampa suma duk pkiaq tu
studio tu tempat org nyanyi
studio tu tmpt org jamming
studio tu tmpt org blakon
studio tu tmpt org menari
studio tu tmpt ape lg?
haaa
cube fikir
kalo yg kat atas tu,
studio tu sume utk aktiviti seni yer kawan2
kat cni aku nk ckp pasal studio kat fakulti aku ni
FAKULTI SENIBINA PERANCANGAN DAN UKUR
:)

studio kami ni tempat kami blaja la
aku pon tatau sbb pe nama tmpt ni studio
xde pon aktiviti2 seni dlm ni
kecuali design
maybe design tu pon seni jugak
so kelas ni jd la studio kan
maybe la... :P

dulu first dpt kos ni
aku pon tatau aku bakal belajar dalam studio ni
mula2 tu aku bc peraturan
buleh duduk dalam studio smpi jam 11 malam je
(time diploma dulu la)
so, aku ckp
ala..xyah amek tau la
kita bukan ada studio pon
tup3, esoknye g kelas
lecturer ckp
'rajin2 lah dtg studio wat keje ye'
dr ctu aku bru tau
kelas kitorg nama die studio
heeee
naifnye aku time tu
:P

tujuan entry ni adalah untk membuka mata
kawan2 yang kdg2 konpius bila aku sebut aku ade kat studio
hehehe
kdg2 org ckp kat aku
'watpe g studio?'
'rakam lagu ke?'
hahaha
bajet aku ni artis la?
aku mana ada bakat nak berseni2 ni haih
takat nyanyi dalam jamban sambil basuh kain tu boleh la
;)
hehehe
(bg yg kenal aku n tau perangai aku tu diam je la oke?hehehe)

okelah
taip panjang2 pun xgune kan
kalo hampa sume still xleh imagine lagi
studio aku tu mcm mane kan

oleh itu,
mari kita lihat gambaran yang mungkin
dapat bantu hampa sume
oke?
hehehe

njoy da situation!
:P
::nak masuk kena guna pintu kan?so tunjuk pintu tu dulu::
nampk x meja besar blkg pintu tu.tu la meja besar yg kitorg slalu guna utk melukis manual dolu2
abaikan 2 subjek utama tu..hihihii...
::ni time malam dtg grouping::
heheh
::ni tmpt dgr kuliah/blaja kalo xde studio::
belakang tu partician masing2
sorg satu tau
xde kongsi2
:P
::bila nak bljaq kenala hias studio kan?hehe
::rakan2 yg bahagia bila duduk dalam studio.maklumla air cond kalah salji.hehehe::
::
:: gamba ni dlam studio kelas sebelah.time ni sume duk tggu nk present ni... :) ::
:: 2 sahabat xkan melepaskan moment penting!heee ::
::sebahagian pelajar::
::SARJANA MUDA PERANCANGAN BANDAR DAN WILAYAH (KEPUJIAN) ::

semoga anda jelas dengan situasi studio kami
:))




7 comments:

Aduka said...

woooohhhh..! O_0
nanti saye nk buka Bandar Aduka saye cari awak je la ek.. muahahaha,,
=P

amry said...

studio = kelas??? baru ku tahuuu...hehee

misrerama said...

aduka : hehehe..boleh je...make sure tanah yg nk bukak tu byk potensi yer....hehehe

amry : hehehe..pengetahuan baru ni... :P

azana said...

studio 2 tempat aktiviti seni rupenya...owwww
br tau....haha

misrerama said...

zana : pnt je expalin..ko ni xpaham2...hahaha

ARJUNA.Inc said...

alaa...cmne awk kt studio sy x bley nmpak awk yer..hehe..meh2..kasi tau cket studio awk kt mne..t arjuna dtag..hehehe..bwak afiq skli..haha..

misrerama said...

haaha..arjuna sy pon tatau studio sy tu no bapa..hehe
yg pastinya tgkt 3..heee
bawa afiq?hahaha.bawakla..nnt sy buat makan2 utk korg....kikiki