Friday, March 25, 2011

CERITA-CERITA

assalamualaikum w.b.t
seperti biasa mulakan membaca dengan bismillah...
wat ape2 jugak baca bismillah...
sekadar ingatan untuk diri sendiri dan teman teman
:))
selamat hari jumaat semua
hari penghulu segala hari...
semoga semuanya baek2 belaka
:))

seperti biasa
hari jumaat adalah hari yang menggumbirakan
sebab xde kelas!
hehehe
boleh tdo lena senyenyak2nya..
bak kata angah saya
tdoq bangun pukui doblas....hahaha
apa punya ejaan dia belajaq cek pon xtau
dua belas = doblas
punya la nk singkat kan tulisan dlm sms die tu
hehehe

umur je dh tua
tp perangai cam aku je lagi matured
hahahaa
perasan
xxxxx
sy xmatured pon
mcm budak2 umo doblas tahun saja
hehehe

entry kali ini xde cite menarik pon sbnrnya
cuma nak kongsi2 sket benda2 yang x menarik sgt
aku sbnrnya telah melarikan diri dari menonton wayang yang dianjurkan pihak kolej
ibarat wayang pacak dulu2
cuma kali ni berbeza
sbb duk dalam bilik berhawa dingin yang sejuk sampai ketaq2
hehehe
malaih nk join tgk sama sbb dh ade cite tu  
dh tgk
cte die khurafat
td diorg tutup lampu
bg gelap
konfem ramai duk menjerit histeria sat lagi!
hahaha
ada tu siap pakai stokin bawak selimut bagai
mcm nk tdo situ terus
aku turun2 trus g beli tiket beli sosej n kentang goreng
naek atas teruskan latihan menaip laju di blog
hehehehe
nampak sgt lemak tepu kan?
btw, td p timbang berat
sdeyh!
berat dh naek
saya bakal mengembang tidak lama lagi!!
waaa..
before kembang nak amek gambaq banyak2 la
nnt buleh tnjuk kat cucu cicit
ckap nenek penah kurus satu masa dahulu
hehehehehe
baru depa tau nenek depa muda2 camne kan?
hehehe
berangan di situ..

tadi
g jalan2 survey goodies utk dinner yang mungkin jd next week
MUNGKIN
sila paham perkataan mungkin
xmau explain pasal mungkin itu
sbb buat saket hati saja
huhuhuhuhu
pegi PLAZA ALAM SENTRAL
kat shah alam la
tu je mampu
nak survey la apa yg patut
tp hampa
apa pon tarak yang boleh diusulkan sbgai goodies
haih
sebesar2 bangunan xde pon org menjual barang2 menarik
pelik jugak
hurmmmm

tadi,
tadi lagi..
hehehe
time turun esklator
berlaku sesuatu yang menyayat hati
sesuatu menemui ajal di esklator
hanya sempat hidup bersama tuannya utk jangka masa yang agak pendek
kesian kan?
tp sket2 nk tergelak jugak
cmne la buleh jd
ishhh
hehehe
xnk cte
sbb kawan aku dh psan jangan masuk dalam belog hang
dia malu
hehehehe
so aku bagi kiasan2 saja la labu...hehehehe

before kejadian xdiingini tu
kami p kedai ROMANTIKA
bes sgt
mmg romantik abeh la org kata
hahaha
jgn percaya
kedai ni banyak jual2 barang rumah
style ENGLISH gitu
yang banyak bunga2 tu
masuk2 dalam tu
rasa macam nk gila
macam nak beli semua
tp sayangnya
aku xder rumah sndri lagi
kalo beli
mau umah aku kat jitra tu jd stor barang2 sahaja
berjalan pon boleh bersentuh bahu sesama sndri
so, lupakan hasrat itu
sob sob sob

awak...
belikan saya sebuah rumah yang besar supaya saya dapat decorate umah cantek2
hehehe
tp every weekend awaklah yang tolong kemaskan oke?
saya nak hias je
kemas malas
hehehehe
tingginya angan2 hang cik bulat
'awak' tu keje pun belum
heehehe
xpela..
berangan xkena duet kan??
:P
hobi saya mmg berangan pon..sape kisah?
emm..
rase mcm dh berjela2 pulak menulis 
kalo org baca tentu nek menyampah kan?
hahahaha
tulis mmg bes..
baca paling xbes!
aku pon xsuke bc panjang2 ni
cemuih aih
hehehee
okela kawan2
sehingga bertemu lagi..
taking care everybody
semoga ceria2 selalu

sekian dr c bulat..... :))

 saya suke cermin ni
cantek
ade tempat utk letak mekap di kiri n kanan
hehehe
cermin ni buat muka saya nmpak kurus tau
yang tu penting
cita2 nak letak dalam bilik tidur
supaya senang nak pakai n tanggal mekap
hehehehe
tgk harga die tu
xla mahal sgt kan?
mampu milik rasenye kot awk?
hehehe
testing2 amek gambaq
mula2 nak amek gambaq cermin tu je
tp xsangka pulak wujud manusia dalam cermin
hehehehe


2 comments:

azana said...

ececey.... dia tunjuk da tokey kedai dia....haah

misrerama said...

hahahah..tokey kedai perabot....nak x zana?aku bg ni..hehehe