Tuesday, March 22, 2011

Nenek tua vs Aku

assalamualaikum w.b.t
mulakan mebaca dengan bismillah ye kawan2
:))

sebagai seorang makhluk Allah yang dikurniakan sepasang mata yang baek
cukup sifat, membuatkan aku sangat bersyukur.... :))
namun, disebabkan kegatalan zaman kecik nak pakai spek memuncak2
teruslah aku dapt penyakit rabun
haih
menyesal pulak bila pikiaq2 balik apa yang aku wat dulu
usaha setinggi gunung tgk tb dekat2 supaya dapat rabun
sgt xberakal time kecik dulu
skang ni baru ang ada akai shapiqa!
hahaha
padan muke aku kan

bila pakai spek aku slalu mengalami masalah
masalah apa?
masalah memilih bingkai spek yang sesuai untuk wajah bulat ku ini
huhuhuhu
sadis
setiap kali mesti ada ja bingkai yang xkena
bila bingkai dh cantek
muka aku pulak xsuite utk spek tu
benci ah!
susah susah susah

bila salah pilih bingkai
hasil nya muka aku akan kelihatan lebih tua dari usia
maksudnya NENEK 
:((

saya xmau jd nenek sebelum usia sebenar!
tolonglah saya......
sob sob sob


bingkai ajaib yang merubah segalanya..:(
muda kepada tua
lihatlah dunia........
nenek piqa sedang melihat kamera...
hahahaha

(kembungkan muke supaya nampak macam ikan buntal... :P )
ada org kata saya lebeh oke tanpa spek
betul ke?
ada jugak yang kata lagi oke pakai spek
ntahla...
saya pon xtau la...
yang saya tau
pakai spek bila xnmpk
agak2 nk bergaya sket pakai kanta lekap sajala labu....
huhuhuhuhuh

p/s : skali lagi saya malas mau mengedit gambaq...pemalaih hang ni bulat!

4 comments:

Aduka said...

kalu amik itam, mmg ler nmpk tua..
awat x amik yg berkaler sikit?
biru ke.. coklat ke.. pink ke.. warna biru air laut ke.. hehehe..

misrerama said...

hahaha...warna2 itu sangat menonjol...malulah!huhuhuhuh

amry said...

pakai la yang tak der bingkai cik bulat oii...tak nampak sangattt.. :)

misrerama said...

hehe..yang xde bingkai ssh jagala amry oiiiii...cpt patah...