Thursday, March 3, 2011

Editing

sape setuju!!!
setuju ke xsetuju?
if aku cakap orang yg berkulit putih mulus akan menjadikan diri die lbey cantek berbanding yang laen?
sbb??
sbb die ade kelebihan kulit cantek la kan...
slalunya if org tu xbape manis sgt pon
tp kulit die cerah, die akan kelihatan sempurna n cantik
ala2 flawless la omputeh kata..

namun,
aku xdikurniakan pon kulit sehalus mulus itu
seputeh secerah soya
sob3....
aku cuma dapat memiliki kulit  kopi
(kopi pon sedap jugak minum kan?)
heehe
sekali lagi aku merapu
setelah kepeningan membuat tugasan demografi
sbb xdpt setelkan migrasi
sdeyh!!
utk ilangkan kebuntuan
aku melakukan aktiviti yang aku paling suke!
yay!
tenkiu my xclassmate sbb tlg install kan ADOBE utk aku!!
tenkiu so much!
hehehe
so skang aku dpat meneruskan hobi2 aku yang dh lame terbantut tu..
selonotnye!!!
kepada my chipmunk
sorry if nnt saya terleka menjalankan hobi tanpa menghiraukan kehadiran awk k??
hehehe
joking
sayang selalu
 ;
;
;
;
;
;
;
;;
;
;

 busuknya muke.......namun inilah takdir ku....hanya ini sahaja yg tuhan kurniakan..aku bersyukur
(ni before pakai alaisyah..hahahaha)
 touch up je aku mampu.....biar la xory pon kan..nk wat cmne mmg xcun ory pon..sedar diri....
(ni sedang menggunakan.. :P)
(ni hasil setelah pakai alaisyah...hahaha)
sekian hasil edit dr misrerama... :))

cerita2 alaisyah itu hanyalah dusta semata2....
:P

4 comments:

amry said...

dan dan letak edited pic kat facebook erk. hehehe
chak!!! cuuuu...chak!!! aaaala bucuk bucuk....waaaakakakaka..hehehe

misrerama said...

amry : hahaha...nk wat cmne....dh xperfect terpksalah melakukan editing itu..hehehe....sory.. :(

amry said...

eh eh..apsal buat muke sedey lak tu...ko cantik perrrr....janganlah merendah diri.. :)

misrerama said...

yela.....tenkiu...tp hidup ni kena sentiasa merendah diri kan..kalo tinggi sgt nnt org menyampah lah.. :P