Saturday, March 26, 2011

Mengidam

assalamualaikum
di sini saya ingin melahirkan segala perasaan duka cita saya
selama satu hari ini
saya hanya mengidamkan satu perkara
namun tidak tertunai jua
setelah berpenat lelah mencari yang diidamkan
aku menemui kegagalan
juga kehampaan
tp apakan daya nasi sudah menjadi bubur
masa xkan mungkin boleh diputar semula
looking forward sahajalah yang mampu
hanya mampu mencari waktu yang sesuai untuk melunaskan idaman hati tersebut

saya mengidam STEAMBOAT
abeh la baby dalam perut saya meleleh air liur
sory la baby2 cacing
arini anda semua xmungkin dapat makanan sedap
len kali lah saya mintak sape2 yang sudi bawak saya makan steamboat itu oke
saya tidak berani berjanji
cuma nantikan waktunya sahaja ya baby2 ku
:P

sebenarnya dh jumpe kedai steamboat termashur itu
tp full
second
kedai tutup!!!
punyela jauh merantau
rase macam nak bom je kedai tu sbb tutup time aku nk pegi menjamu selera
marah betoi aku!
huhuhu
tp xpe
gadis melayu perlu menunjukkan sifat yang cemerlang
oleh itu 
aku memutuskan untuk lupakan hasrat itu
lalu bergerak n berjalan laju menuju sebuah kedai makan
SEKINCHAN ikan bakar
haih
naseb baek la boleh tahan masakannya
masakan ke?
rasenye bakaran la
sbb xde kuah2 pon
hanya ada ikan bakar dengan sambal belacan serta ulaman
minum air dua gelas
lepaskan geram
hahaa
saya mmg hantu air pon
dalam perjalanan pulang asek mahu  ke tandas sahaja
(^_^)
malu2
hehehe

okelah...
nak sambung berduka lara sementara hari masih ada
esok nk lupakan duka ini
semoga ada sape2 yang dh baca entry ni sudi bawa saya makan
STEAMBOAT
terima kaseh semua

:(

No comments: