Monday, March 28, 2011

Touching

tacing sgt td
eh assalamualaikum w.b.t
bila terbaca satu blog
yang ade pakwe makwe tu
yg suweet muweet tu
huk3
tetibe rase rindu yang menebal
teramat sangatlah
sbb kebelakangan ni asek buat perangai dengan insan tersayang
huhuhuhu
:))

tetibe sumone kol
huhuhu
adeh
gulfren die menanges pulak sbb saya
oh my dear
die tu kawan saya
merangkap kawan kakak saya
wuwwuwuw
kenapa perlu cemburu pada saya
saya xnk jadi perosak rumah tangga orang
sdeynya..
kenapa saya selalu didatangkan masalah sebegini
tuhan..
peliharalah saya dr semua malapetaka ini
saya xsuka la kaco hidup org laen
sbb saya jugak xsuka org kaco hubungan cinta saya dengan dia
huk3
kepada yang berkenaan saya mintak maaf
bukan niat saya mahu buat begitu
there is no feeling between us
please accept it
n believe it
sbb saya sudah ada org yang saya cinta
sob sob sob

to my love
have a safe trip dear
im waiting 4 u
rase mcm dh rindu sgt ni
nk kena hafal arab pasni
esok ade test oral and listening
doakan saya semua

semoga tiada masalah yang menimpa saya lagi
sbb saya paling benci masalah
nnt saya murung
pastu saya akan ckp bukan2
buat benda bukan2
yang kesian
DIA
terpaksa hadapi kerenah buruk saya
huhuhu
saya mintak maaf untuk semuanya
saya...
sangat sayangkan awk....

sekian, c bulat....

No comments: