Tuesday, March 29, 2011

KEGILAAN MELAMPAU

asssalamualaikum w.b.t
teruk betoi kan tajuk entry
hahahaha
mmg gila
aku mmg gila
gila sangat2
gila mengedit
hehehee
syok xsangga org kedah kata
heee
sejak2 aku terjumpa satu web ni
aku jd gila xketahuan hala
tp bukan meroyan
sbb kalo meroyan tu org kata org pas beranak ja meroyan
aku mana beranak
dpt anak pon xgaduh beranak
amek saja kat kedai
hehehe

mula2 aku gila
pastu ramai gak la kawan2 yang turut gila sama mcm aku
hahaha
kesian depa dpt penyakit berjangkit
sejak2 aku war2 kan kat fesbuk tu
heheheh
kalo xcaya try la kat laman web ni
www.taaz.com
(aku malas amek link die so aku tulis ja la.so hampa hat nak try tu rajen2 la tgn tu copy n paste sndr kat tmpt cr laman web tu na....)
xcy?xcy sudah
ikut hampa la...hehehehe

jum aku nk tnjuk hasil2 gila aku
aku tau huduh
tp aku suka nk share jugak ngn hampa semua
heeee

hat ni macam orang baru reti pakai mekap.
terang ya amat
heheh
kunun2 smokey eyes la tu kan?
mekap p dinner kot?
heee
ni buang bulu mata palsu tu sket
berat aih
heee

ni try eyeshadow warna warni
nak rasa jd pelangi pulak
sbb i mmg dh beli eyeshadow baru pun
heee
:P
yg ni cam pink2 blushing sket
kunun2 cam ayu sket la
heee

kalo ampa semua perasan kan
gambaq ni aku dh penah guna untuk entry yg before ni
yang tu tajuk editing xsilap aku
hehehe
hat gambaq first before edit tu lagi teruk
hahaha
okelah sekian saja dr c bulat
selamat mencuba rakan2!!!

maassalamah wa illaliqa'

2 comments:

anas ashaari said...

pergh...meletop...
smpai cerah muka

misrerama said...

hahahaha.......try la