Wednesday, October 12, 2011

Online Shopping

Assalamualaikum
semoga semua sahabat2 ku di dalam keadaan sihat lah hendaknya
hik ^^
ayat nak skema badut je kan
sebenarnya, aku dh lama nak wat benda ni
tapi masa mencemburui aku
memandangkan petang ni aku agak free
aku cuba merajinkan jejariku yg xberapa nak runcing ni
hehehe

penah shopping online?
aku penah dan aku penah jugak cuba berbisnes online ni
ok la sbnrnya
JIMAT MASA, xlenguh kaki dan tangan
cuma perlu hadapkan muka dan mata betul2 ke arah skrin laptop
dan PILIH mana yang berkenan di hati

oleh itu kawan2
saya mahu memperkenalkan laman sosial sahabat saya
yang mula berjinak-jinak dalam bisnes online ni
(maafla blog den xbape nk popular, so maybe xramai la yg mengunjunginye)

kawan2 jangan malas2 nak klik kat gadjet yg ade kat sebelah kanan sana
paling atas tau !
cuba la mana tau kot2 berkenan di hati
 =))

kalau malas jugak boleh la klik di sini
(p/s : jangan lupa mention korang bc blog misrerama tau. nnt dapat 10% diskaun! )

terima kasih rakan2 sudi singgah dan baca blog saya
muaaaaaahh !
special kiss 4 u guys
hik3 ^^

5 comments:

Aduka said...

dah lama expose dlm bidang ni..
respons mmg memberansangkan..
lebih untung berbanding jualan kedai biasa..
=)

syahidah shahidan said...

tenkiu syg...
tharunyer rasa....
mai mai singgah..
sebut je pmbaca blog nih akan dpt dskaun

misrerama said...

aduka : kan. kalau jual kat kedai kena bayar sewa lg. =)

shidah : hehehe. xde apa la sgt yunk oi =))

Unknown said...

owww...ni la yang ko citer 2 kan..hehehe

misrerama said...

a;a. mintak tolong ko r pasni. hehehee