Monday, October 24, 2011

Urghhh !

Assalamualaikum w.b.t

urgghh!
 saya xmampu nak menahan tangan saya dari menaip sesuatu di sini !
apekah?
mungkin jejari2 ini telah dibiasakan untuk menulis di sini
hubungan saya dengan mr.blog ni pon agak lama sebenarnya
that is why la kot?
eh?
hahaa
who cares

bukan nak tulis apa2 pon
cuma nak bagitau
yangggggg
next week, i dh nk balik kampung !yabedabeduuuuu !
tapi =(
tiketnya belum dibeli
sob sob sob
harap2 ada la ya tiket malam jumaat, siang jumaat
yang penting hari jumaat
hehehehe
kalu ssh sgt
aku ponteng kelas ari jumaat
balik khamis !
hahahahaa
sukenye
xsaba nak balik jumpa anak-anak di rumah
mereka pasti rindukan aku

i miss you darling2 ku !
 =))



here they are !
my cumels2 princess
<3



4 comments:

kay yea said...

shummelll budak2 di atas ini~~

misrerama said...

hahaha. mereka mmg comel yaw!!

cik najah said...

omenye.. ^__^

misrerama said...

hehe. thank u puji mereka ya. ;)