Monday, October 17, 2011

Tanah

Assalam
tadi tengah bermuka buku terjumpa satu notes
dia cakap orang anak pertama, kelima dan kesembilan ni sifat dia tanah
tanah tu sifat dia mcm di bawah ni
:))

WANITA BERUNSUR TANAH
1) Merendah diri,serta hormat dan patuh, setia serta
rela berkorban.
2) Tidak cerewet, tidak meninggi diri, tidak
sombong dan bukan seorang pemarah.
3) Tenang diri, aman, dan memberi sokongan.
4) Tidak suka membantah atau membangkang
5) Berwatak manis, lemah lembut, bersih dan
sentiasa menjaga kecantikan.



tapi tapi tapi
rasenya xsemua ada kene mengena ngan aku
hahaha
nnt aku explain
kalut nk semayang maghrib ni
Haiyya a'lassolah !

2 comments:

Unknown said...

mu tanah ek??? biase aku dgr kalo tanah dia penyejuk ati yang panas....hhax taula

misrerama said...

hahaha. aku ni bukan penyejuk. aku ni dh mcm bara kau tau? hahaha