Wednesday, April 6, 2011

Bila Tengah Hari

selamat tengah hari kawan2
seronok pulang awal sbb kelas lagi satu xde
sbb lecture dah abeh
hoyeh!
jgn seronok sgt
ptg ni ada kerja duk menunggu
buat model utk Urban Design
malasnyeeeee
sudah la tgn xkreatif
naseb bek ada kawan2
kalo buat sorg2
aku xtau apa nak jadi nnt
hehehe

nasi dh beli 
tp knape xmakan lg?
sbb aku balek2 trus jd gila kamera
hp sony k530i yang dh cabuk tu
hehehe
tp kamera die oke lagi
oke sbb bila amek gambaq tu jerawat kat muka xbape clear sgt
muaahhaahaha

balik2
terus bukak laptop
kononnya nak buat asaimen
tp...
mmg wat asaimen pon
asaimen diri sndr
hehehehe
asaimen pakai tudung pesyen baru hat xkemas langsung
he he he
xmungkin la pakai kat luaq cmni
maluuuuuu
kalo duk gertik2 sorang dalam bilik buleh la
rumet pon tak de
hehehe
okela
lepas ni nak menjamu selera
:))

selamat menjamu selera semua
:))

ni yang muka sebenaq balik dr kelaih...hehehe
 
yang 3 lagi ni testing tudung..hahaha
lawak gila kan?
lawak2 pon i dh buat sesuatu ngan pic ni..hehe
nantikan... :P


2 comments:

asmaroro said...

comel comel :)

misrerama said...

biasa saja...huhuhu :P