Wednesday, April 20, 2011

impian Tercapai

ooo
beginikah rasanya hatiku sengsara
eh3
salah3
salah lagu
hehehe
patutnya cmni
'saat yang bahagia'
hehehehe
:P
keinginanku di kala mengidam pada suatu masa dahulu telah terlaksana
ALHAMDULILLAH
bolehlah anak2 cacing dalam perut menari2 lagu dangdut
hehehe
suke ye ko cacing dpt makanan free
aku bayar mahal2
ko nk dpt free je
siap la nnt aku makan ubat cacing
hehehe

seronok dapat makan
tp kecewa
sebab perut mcm tetiba mengecil
xleh nk makan banyak
bila makan je asek rase nak sendawa
ouh
frustnya bayar mahal2
tp makan sket
T_T
naseb ade teman yang kuat makan la jugak
hehehe
xla rase rugi sgt di situ
pape pon
kalo suh bagi berapa bintang utk tempat ni aku bg 
3 bintang je lah
sbb?
aku rase kuah ni mcm x piau sgt la
tomyam tu cam xbpe ada ummpph!
x kaw la org kata
ssh aih nak explain
len kali nak cr steamboat tempat len la pulak
heeee
len kali kena posa selama 2 hari
baru best menelan mcm ular sawa telan sekor lembu hidup2
:P
selera besaq sgt kot bulat?
makan sebelum lapar
benti sebelum kenyang
kan??
oke2
behave skrang jugak
heeee

satu dh lepas
satu lagi pulak
dapat baby boom
hehe
dapat baby ajaib lagi kali ni
tp kali ni pemberian orang
thank u so much!
appreciate it
misrerama namakan baby ni
' c buruk rupa'
sbb rupa dia mmg buruk pon
hehehe
walaupun die buruk
tp misrerama syg jugak
kita xleh syg kan sesuatu sbb luarannya sahaja kan??
am i rite rakan2??
kena pk dalaman die jugak
and also
nilai2 sentimental yang ada pada sesuatu itu
heee

okelah...sekian sahaja dr saya
c bulattt


ni je sempat amek
sbb waktu laen kusyuk mengunyah makanan
terlupa nak capture moment indah
heeee
satu hal lagi
xreti la nak guna dapur elektrik ni
kalo biar misrerama je gune ni
mau kering kuah dalam periuk tu
hehehee

tengok2
c buruk rupa
mata dah la bulat
(nak lawan i ler tu kan?)
kaki kengkang pulak
hehehe
tp saya sayang die
hehehe
warna pink tu mcm xngam dngn kure2 kan?
kalo hijau baru mahsyuk
heehehe
tp
sayang jugak kat kure ni
dh la puteh
ssh la nak jaga nnt
aiyaaarkkk

oke kawan2
till then
muah3!!!

2 comments:

azana said...

wey p makan steam boat kt ner ni...
aku p kt sunway x jumpa pn kedai stim bot. nama kedai yg ko cakap pom aku lupe...aiyyaaakkkkk

misrerama said...

muahahaha...wat lawak sokmo mu ni deh...FLAMINGO la.....sebelah sunway tu ja.......sunway dulu baru jumpak Flaming tu......heee :)