Tuesday, April 12, 2011

Boleh ke TAK BOLEH?

boleh ke xboleh
boleh ke xboleh
boleh ke xboleh
boleh ke xboleh
ishhhhh
apa yang boleh ke xboleh ni
pening aih
huhuu
T_T

boleh x kalo saya....
mintak......
orang.....
yang........
ada.........
gulfren....
janganlah nak berkawan sgt dgn saya.....
susah aih hampa ni
mula2 kata xdak awek
pastu mula la awek hampa nak jeles kat aku
padahal aku xdak la pulak duk berkaseh sayang ngan depa
ish..
pelik ah
sapa2 hat ada bf tu p la buh bf ampa dlm sangkaq
kan senang
hahahaha
ckp kat orang pandai la
cuba kena batang hidung sendiri
padan muka aku kan?
hehehe

mr. bee boo
jangan coba2 ya 
kalo nak rasa perang dunia meletus sila try
hehehe

okela
boleh ke xboleh
skang ni
nak pesan awai2
sapa hat ada gufren tu
eloklah sekiranya anda tidak berkawan dengan saya
sebab saya paham perasaan awek2 anda
even saya tak pernah kenal dengan mereka
oke?
hehehe
satu lagi xpayah la duk ajak aku jumpak ka apa ka
sbb aku mmg xmau la
xmau xmau xmau
paham dak

bukanlah niat di hati mahu berlagak mcam hot sgt
tp...
tu la xtau nak ckp cmne
even aku ni jenis hat cool2 sket
pemarah melampau
tp orang yang xkenal aku xtau
so depa mcm rasa bes kot nak kawan ngan aku
sekali kawan baru hampa cemuih kot nanti
hahahaha

okelah
pesanan dr pihak penaja
sila jaga marka hampa dengan sebaek mungkin
xpayahla duk pikiaq nak pasang cawangan2 laen
atau pun 
rangkaian2 spare part oke?
supaya hati si dia terjaga dengan baek
so, tiadalah perang yang akan meletus kan??
okela
demikianlah tazkirah dr saya
::c bulattt ::

4 comments:

amry said...

hahaha...tergelak tergolek aku baca entry ni..hang cantik la si buat oiii..sebab tu la ramai pokok2 balak kat luar tu nak test market diorang..huhuhu...

misrerama said...
This comment has been removed by the author.
misrerama said...

hahaha...xde maknanya la amry oi....cemuih aih asek kena cmtu ja...kan?

Unknown said...

ayokkk.... dirimu begitu berharga...