Sunday, April 3, 2011

untitled

  hye...
hurm...
susah nak luah isi hati sekarang sbb
dh xprivacy macam dulu lagi
menyesal pulak bagitau orang pasal belog sendiri
hurm
xguna menyesal sekarang
sbb melalui ni la aku kenal blogger2 sedunia
huk huk huk
nak share dengan belog tp dh xbuleh
terlalu open
maybe nnt akan buat satu akaun baru
sape2 pon xkan tau
ya itu janji saya
xkan sape pon tau
janji
janji janji
bia xde orang tau apa yang aku borakkan dengan belog
kan belog?
tggu masa dan ketika
akan ku tunaikan itu
:)

im not feel good today
because of what?
i dun noe
hurt hurt hurt

penah x korunk buat sesuatu yang korunk xdela mintak pape balasan
tp...
at least dapat ucapan terima kaseh kan
mmg la orang xmintak
tp kite gtl tgn nak bg
tp yang dapat ape?
xde pape
hurm
frustnye
pasni xnk bg pape pon kat orang
kalo orang xmintak aku xmau bagi
menyesal lah bagi free ni
sbb orng dh muak kot?
muak xpon bosan
kan?
sbb benda dpt free
kalo ssh dpt baru la diorg rase nak appreciate sket kan?
maybe la
ntahlah..
nak buang perasaan ni tp xboleh
okelah
selamat malam semua
saya bakal tdo dengan perasaan yang tidak tenteram
bubye semua
jangan bersedeyh rakan2
LA TAHZAN
saya sorg je xpe
 :))

sekian..... 

No comments: