Sunday, April 17, 2011

BOLEH tak?

Assalamualaikum kawan2....
ermmmm...
entry kali ni sebenarnya bukanlah untuk meraih simpati atau apa saja yang berkenaan
tp....
sebenarnya memang pon!
huhuhuh
dah leteyh dah tgn ni duk menaip
copy paste link 
bg kat kawan2
suh depa tolong LIKE 
pic misrerama
pasaipa suh LIKE?
sebab misrerama nak menang la
hhuhuh
nak dapat hadiah tu
even hadiah tu xdela besar mane
misrerama need it!
sbb nnt time praktikal misrerama dah xde fulus
huhuhu
so if misrerama dapt hadiah tu
sedikit sebanyak dapat la digunakan untuk perbelanjaan harian
time praktikal nnt misrerama mana la nak dapat elaun
wuwuwuwuw
T_T
sebab tu perlukan sokongan moral  kawan2
selain sokongan fizikal depa
iaitu latihan jari tekan mouse utk LIKE 
page butik and pic misrerama
huhuhuh

BOLEH TAK 
kalo misrerama nak mintak jugak bantuan kawan2 blog
yang ade FACEBOOK tu
utk wat senaman tangan mengelik jugak?
huhuhuh
ermmmm
misrerama xpaksa tau
kalo ade yang hati baik lagi budiman
ikhlas hati
nak tulun misrerama menang contest ni
misrerama ucapkan ribuan terima kaseh kepada semua
sob sob sob

T_T

oke kawan2..
sekian.....

:: c bulattttttt::

ermm..tau2
pic ni xseberapa utk menang contest tu
tp...
misrerama xsempat nk posing2 bagai
huhuhu
gamba ni dh ada
tggal misrerama edit sket2 je
huhuhu
T_T

p/s : mood sedeyh n mintak simpati :P

3 comments:

azana said...

oit! kate nak aku amekkn gambar ko... aku br je pilih lokasi...hahah kat dalam hutan...

gambar ni x nampak sgt la bju kau...
tarikh penyertaan da nak tutup ke?
kalut aih...

Khairul Akmall Khalid said...

bkk fb nmpk gmbr nie, bkk blog pn ade gak.. keh3..

misrerama said...

zana: sbb trikh nk tutup dh la aku kalut...wuwuuuuu

khairul: hahaha