Saturday, December 25, 2010

I want him



apa kaitan lelaki di atas dengan tajuk aku?
hahaha
ni bukan bermaksud aku ni nak kat die tau
tp kan
td aku tgk la satu cite kat tb ni
saluran OASIS
hehehe
tetibe aku terpikat kat satu ayat
yang diberi oleh seorang perempuan bernama LAILA
saat menerima kunjungan merisik sekaligus utk mengikat tali pertunangan
oke..
sbnrnye nak cte kat cni
pompuan tu bukan pandang pada rupe laki tu
kekayaan yang die ade
(sbb die pon mmg dlm kuarga kaye gak la dlm cite tu)
satu je die mintak dr kuarga c lelaki ni
mintak ape?
haaa..
ni die ape yg die mintak
:: die mintak senaskah al-quran yg telah dibaca oleh lelaki tersebut::

haa...cmni la kalo kite nak cr calon suami kan
yang beriman gitu
yang berharta pon nak kena tgk jugak
perangai die
kan3??
kalo beriman tp perangai xserupa bikin gi mana?
huhuhu..
xleh diterima jugak

oke
utk memastikan lelaki idaman aku tu dpt
pas blaja ni
aku nk tukar penampilan lah!
hehehe

cmni ke?agak2 boleh ke?
hihihihi
::selalunya yang pakai purdah ni org yg terlalu cantek::
so, aku belum smpi tahap cmtu, dibolehkan la aku ni xtutup muka kan.. :P
insyaalh kalo dh ditentukan aku pakai cmtu
akak ku pakai jugak

p/s: utk azana, sila reka jubah2 yg cantek utk i oke..hehe

4 comments:

azana said...

bes r citer ni...aku klaka ngn budak kecik 2..

reka boleh... jahet malas..haha senang kite sama2 p bli kt kdai..:)

misrerama said...

hahaha...budk kecik tu comey kan?mcm ko!heehe
ala....ko ni...xpela..reka pon boleh..jnj utk aku jer..heheh

ARJUNA.Inc said...

hehe..waa..nak bgi hntran cmni la..hehe..t gadis da x tnya daa..hehe

misrerama said...

hahahaa.........try la?