Thursday, December 9, 2010

KEKESALAN


salam..

ok kalo before ni dh ucap syukur yang xterhingga
sekarang ni nk ckp pasal kekesalan yang sukar digambarkan

hurm
ruginya xusaha dgn lebih kuat
(bermonolog sndiri)
sbb kalo sume dpt A or at least B+
aku mungkin di kalangan mereka yg mendapat 3.00 and above

Fiqa, xguna skrang nak menyesal
kalo nak menyesal kena dari dulu lagi
kena usaha betul2
kena study rajin2
jgn mls2
sbb sume tu menjamin masa depan kamu

walaupun semangat membaca smpi xtdo mlm
ni jer yg aku dpt
namun aku bersyukur jugak
tp...
kekesalan menghampiri aku
sbb??
aku patut dapat result yg lebeyh tinggi lagi
sbb??
studio aku dpt ok
xteruk sgt
n dgn 6jam kdt tu
mampu wat result aku lagi baek..
:((

ok skang kena wat azam baru
sempena tahun baru maal hijrah ni
kamu kena usaha dgn lebih gigih n kuat
paham NORSHAFIQA HAZWANI???
baeklah........
sedaya upaya mencuba
semester depan...
:))
::nampak kekesalan diwajahku::

4 comments:

Unknown said...

huhu....kesal?? lepas ni buat lg elok la.. entah la...

misrerama said...

hurm...xtaula nak wat gano ag.....sedeyh...mintak2 berubah la aku ni...hhhuhu

Liquid said...

xpe sempena tahun baru ni, smoga lebey berusaha ea. sama la cm incek liquid uhu

misrerama said...

huhuhu...incek liquid...mende susah tau...huhuhuh