Thursday, December 23, 2010

Sahabat again

going to talk bout 'sahabat' again...
dh lame rasenya we r not kontek each other
dh xingt bila last kontek.. :P
die bukan pompuan tau
hee~~
;)

penah satu masa dulu kami ni rapat sgt
pertemuan yg xterduga
hehehe
ingt lagi first tgk die
die pakai baju putih line biru
kalo xsilap la
haha
sbb mana mungkin nak ingt kan
sbb rase mende tu xpntg
hehehe

die kawan kakak aku
kakak aku yg no 4 tu la
ish..ko ni blog
xkan ko lupe kot
penat je aku duk cte2 pasal famly aku kat ko slama ni haih
:P
oke xpe
kalo lupe biar terus lupe
sbb kalo cte ag pasni mesti ko terus lupa kan
haih..

erm..
dulu..
ape nk ckp pasal dulu ni eh
oke2
die tu kawn akak aku
n die kenal aku pon melalui akak aku la
hee
maybe die 'minat' aku
(maybe la..hehe)
so, die pon tny2 la akak aku pasal aku

tp hubungan baek aku ngan die xlame la
sbb?
tu la
aku slalu ckp kan
kalo setiap persahabatan ni diselitkan dengan rase
CINTA
susahla nk kekal
sbb
die nak kawn ngan aku bukan sbb nk kawn
tp nak wat aku jd lebih dr sorg kawan
mana boleh!
aku nak cr KAWAN
bukan boypren
hurm..
sng cite
aku ckp xpayah kawan g
tp ni sume aku cite xabeh
sbb aku malaih nak cte banyak2 pasal die
hehee

yg buat aku tetibe nak ckp pasal die ngan ko ni belog
buknnye ape
sbb ..
aku terkezut td
and aku gumbira
(ye ke?)
bila aku tgk kat fb die
in relationship with tutttttt
hehehe

oke
muke je nmpk pemalu kawan akuu tu
tp die bukan malu sgt la
haha
die ckp mls dh nk cr pompuan len afta tu
tp die still cr jugakkan?
or maybe
jodoh die dtg sndr kot?
hehe
tula org ckp
jgn ckp jeeee
haha
kan dh in relationship tu
kot2 la nak tggu aku ke kan
kui3
tp aku mmg xharap pon
sbb?
die bukan org yg aku nak
ciri2 die ade satu yg kureng
so, kena la buang dr senarai kan?
(mcm bagus je aku kan.heheh)
hurm..
oke la tu awk
dpt yang bagus
molek2 gitu
comey2
hehe
puas ati la tgk awk dpt awek cmtu
sbb awk xrugi xdpt sy
sbb awk dh dapat untung besar dpt
SI DIA awak tu
hehehe
btw, congrates dear
(eh xsesuai panggil dear, org punye...hehehe)
semoga ikatan berpanjangan oke
gud luck!!
hehehe
:))

::sekian dr c bulatt::

6 comments:

cikrehan said...

uiksss.. siapekah??

misrerama said...

hahaha..kawan lame.... :P

azana said...

ecece...cam aku tau ja sapa..

misrerama said...

zana : hahaha...sapa yg ko tau tu?hehhe

azana said...

yg aku rs shawn kingston la...haha aku teka j..e

misrerama said...

hahahahaa.....wawawa....bagus la memory ko zana!!hak2......i like it so much!awek die comey ooo...nnt aku tnjuk ko..hik2