Friday, December 3, 2010

Ringkas tp padat dr aku


sebenarnya kecantikan seseorang dalam gambar tu,
bergantung juga kepada kamera yang digunakan,
so jgn percaya sgt pada gambar yang cantek tu..
mungkin di dalam gambar n di luar gambar mereka adalah insan yang berlainan..
especially ME!!
yang selalu edit gambo!
hahaha..
dats all!!
tatatatititititututuutu....
:)))))

5 comments:

azana said...

ada btolnya jgk cik piqa oii... tp macam kau xyah edit pom da lawa..huhu

misrerama said...

eleh zana...................
pantang aku post entry pasal lawa je musti ko nk kenekan aku balik eh?hahaha......tp betul dooo....edit baru kulit flawless....hik3

Seri said...

bagi Seri setiap perempuan itu cantik. kecantikan dalaman lagi penting. cantik dalaman makin bertambahn cantiklah yang luarnya

azana said...

hah....stuju sgt la kata seri 2.... yeyyyy...

misrerama said...

hehe.......betul jugak cik seri....tp sebagai pompuan ni xlari dr nk tgk mende yg cntek ni... :P