Friday, December 24, 2010

Kembar TAK SEIRAS

whoaaa!!!
salam sayang kaseh cinta n sume
kepada yg selalu
curik2 baca blog aku ni
hahahha
joking.. :P

erm..
today, i feel gooooooood!!
hahaha...
sekejap je aku berduka lara ni...
tgk skang ni aku dh boleh melompat2
riang gembira!!
hahaha...
td baru je tgk vdeo kat heliza nye fb
sodap sore die n she's cute!
love her so much!
hahaha..

oke
entry kali ni bukanlah aku nak ckp pasal
c heliza cute ni
tp nak cite pasal
org yang asek muke sama cam aku je
huhuhu
nmpknye aku ni dh xde speciality dh la
sbb sume org asek same je ngan aku..
sdey ooo
dh xde trademark dh
huk3

::wat2 juling lah baru ade trademark!heheh :

:: ni aku, cube tgk betul2 ni aku ni.::
hahaha
:: ni pon aku jugak::
hahaha

oke la sume gambar di atas tu bukan aku oke
hahah
2 adalah manusia yang dikatakan mirip dengan aku
wat do u think guys?
huhu
::yg ujung tu baru aku::

p/s : sory kepada awk yg dlm gamba tu sbb sy curik gamba awk masuk dlm ni..huhuhu

betul la jugak kan
org ckp kat dunia ni kita ade byk kembar
7 kot
skang aku dh jumpe 2
nk cr lagi 5 lah!
heeee

::muke smngt nak cr lgi 5 kembar::

::ni bukan aku!::
::terjumpe gamba ni.lawa jugak die pakai tdg kan?hehe::
xminat sgt pon die sbnrnye.tp die lawa pakai tdg.tu je

4 comments:

ARJUNA.Inc said...

eh..awk kmbar ngan sy la..jgan lpa lak..huhu

misrerama said...

hehehe..arjuna nnt bagi gambar satu..pastu sy letak awk dlm ni oke?hehehe

azana said...

hehe...nk senang cari 5 lg 2.. ko wat poster ko tampal merata2 tempat...hehe tulis"sape muka nk iras saya dapt 3500" abes duit ptptn

misrerama said...

hahaha..ko jgn...duet pt tolak yuran2 sume tggl 2ribu lbey je..mane nk cekau lagi?hahahha